טכנאי מחשבים בתל אביב

מחפשים טכנאי מחשבים בתל אביב שמגיע עד הבית? צריכים תיקון למחשב הנייד או הנייח? אצלנו תקבלו שירות מהיר ואמין.

מהו מחיר ביקור טכנאי מחשבים בתל אביב?

מחיר ביקור טכנאי מחשבים בתל אביב בבית הלקוח הוא כ-250 ש"ח. כאשר הטווח הגבוה עומד על 350 שקלים ואילו הנמוך על 100 ש"ח. חשוב לציין כי מחיר הביקור בדרך כלל מתקזז כאשר טכנאי המחשבים מבצע תיקון תקלה וגובה בעבורה שירות. כמו כן, מחירי ביקור טכנאי מחשבים בתל אביב משתנים על פי שעות וימי הפעילות (ימי חג ושבת או שעות מאוחרות)

איזה תקלות נפוצות במחשבים בת"א?

  • המחשב לא מתחבר לאינטרנט: מה שווה המחשב שלנו בלי חיבור לאינטרנט? מבין התקלות הנפוצות ביותר בעיר בגללם מוזמן טכנאי מחשבים בתל אביב לבית הלקוח. בדרך כלל זה מסתכם בהתקנה של דרייבר או הוספת חומרה של כרטיס הרשת.
  • המחשב לא נדלק: מחשב שאינו נדלק יכול להעיד על תקלה בספק הכוח. אם לאחר בדיקה עם ספק כח חדש עדיין אין תגובה- זה כנראה לוח האם ובמקרים כאלו לעיתים עדיף להחליף את המחשב לגמריי תלוי בן כמה המחשב.
  • המחשב עושה רעשים: רעשים מהמחשב יכולים להעיד על מספר דברים, הראשון הוא מאוורר תקול שהגיע לסוף דרכו. אבל אם הרעש מגיע דווקא מהכונן הקשיח. כנראה שהתקלה חמורה יותר. במקרים כאלו כדאי לבצע שדרוג לכונן קשיח חדש יותר ובטכנולוגיה זהה או חדישה יותר.
  • המחשב עובד לאט: שהמחשב עובד לאט זה ללא ספק מתיש. אם איפוס המחשב והתקנת תוכנות מחדש אינה באה בחשבון, כדאי לשקול בדיקה של החומרה איתנו בייעוץ טלפוני.
  • מסך כחול במחשב: תקלה בה המחשב מקפיץ לנו מסך כחול במחשב מעידה על בעיה בתוכנת ההפעלה (הווינדוס) או לחלופין על בעיית חומרה. שיש תקלה מסוג זה רצוי להזמין טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב בתל אביב ובמהירות.

רועי פרוסט

רועי פרוסט – בעל 15 שנות ניסיון במתן פתרונות מחשוב לעסקים קטנים ולקוחות פרטיים.
בין היתר, מספק רועי שירותי תמיכה טכנית, מעבדת תיקונים, כמו גם מכירה ושידרוג מחשבי גיימינג בהתאמה אישית ומחשבים לכל צורך ומטרה.

Scroll to Top
דילוג לתוכן