תיקון מחשב נייח

תיקון מחשבים נייחים עד בית הלקוח ע"י טכנאי מומלץ ומקצועי, הכירו את הבעיות הנפוצות, גלו כמה עולה תיקון מחשב נייח וערכו השוואת מחירים מהירה.

 

כמה עולה תיקון מחשב נייח, ראו מחירון:

מחיר ביקור טכנאי מחשבים יעלה בין 250- 350 ש"ח, לעיתים זה גם יסתכם בכך לאחר הבדיקה. אך אם מדובר על תקלות מורכבות יותר בחומרה, המחיר ישתנה בהתאם למידת התקלה, לשם כך הכנו בעבורכם מחירון תיקון מחשבים נייחים עם ממוצע מחירי השוק.

כמה עולה פירמוט מחשב?

פירמוט מחשב כולל התקנת מערכת הפעלה (לא כולל רכישת רישיון) – 350 ש"ח

כמה עולה החלפת כרטיס מסך?

הגדרה והחלפה פיזית של הכרטיס (ללא עלות כרטיס המסך) – 250 ש"ח

החלפת ספק כוח

כולל ספק כוח סטנדרטי, פירוק והרכבה. – 450 ש"ח

טיפול בוירוסים במחשב

תלוי מידת הנזק , אם מדובר בכופר לא ממש ניתן יהיה לטפל במקום – 350 – 400 ש"ח

שירות תיקונים למחשבים נייחים

מעבר לשירותים הקשורים בתוכנה כמו פירמוט מחשב, גיבוי, טיפול בנוזקות (וירוסים) במחשב או התקנת תוכנות, שאת רובם ניתן גם לבצע באמצעות תיקון מחשב מרחוק. ישנם שירותים הקשורים בחומרת המחשב הנייח, רועיטק מציע מגוון פתרונות מקצועיים ויעילים

מתי נצטרך מעבדת תיקון מחשב נייח ומתי טכנאי?

כן, קיים הבדל בין מעבדה לתיקון מחשבים נייחים ובין טכנאי מחשבים העוסק בתיקון מחשבים נייחים. לרוב טכנאי יוכל להעניק את מלוא הפתרונות כבר אצלכם בבית העסק או בבית, אך לא תמיד !. אם התקלה מורכבת ומצריכה טיפול בציוד של מעבדה, אנו מציעים שרותי מעבדה לתיקון ברמת הרכיב.
המקרים בהם צריך באמת מעבדת מחשבים הם במצב של תיקון מחשבים ניידים בעיקר כמו מסך שבור, נזקי נוזלים, החלפת לוח אם במחשב נייד.

.

רועי פרוסט

רועי פרוסט – בעל 15 שנות ניסיון במתן פתרונות מחשוב לעסקים קטנים ולקוחות פרטיים.
בין היתר, מספק רועי שירותי תמיכה טכנית, מעבדת תיקונים, כמו גם מכירה ושידרוג מחשבי גיימינג בהתאמה אישית ומחשבים לכל צורך ומטרה.

Scroll to Top
דילוג לתוכן